فرایند فروش در دیجیتال بیزنس
شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ
فرایند فروش در دیجیتال بیزنس
لذا با مطالعه دقیقتر این فرایند فروش به این نتیجه خواهیم رسید که در واقع مخاطب از میان پست های موجود در شبکه اجتماعی شما تصمیم به خرید گرفته اند اما پس از تصمیم به خرید ، به وب سایت شما مراجعه و پس از اطمینان از صحّت وجود محصول یا خدمات واقعی در آن اقدام به خرید خواهند نمود و در نهایت وب سایت نیز یکی از شروط نهایی تحقق فرایند فروش در سوشال مارکتینگ است و بهر صورت شما به یک سازمان فروش و یا روابط عمومی متصل به سوشال خود احتیاج خواهید داشت.
09121724677
09128724677
مدرس سوشیال مارکتینگ
مدرس دیجیتال مارکتینگ
digitall-marketing.ir
Behzadabbasi.ir